WEBÁRUHÁZUNKBAN VÁSÁROLVA AZ ALÁBBI SZÁLLÍTÁSI MÓDOK KÖZT VÁLASZTHATSZ:
- Kérd a csomagod FoxPost Csomagpontra. A kiszállítás díja olcsóbb és a futárt sem kell otthon várnod, csomagodat az általad kiválasztott átvételi ponton veheted át akkor, amikor neked a legjobb!
- Magyar Posta MPL - Csomag, pont ott, ahol akarod!
|
|
MIKOR ÉS HOGYAN TÖRTÉNIK A KISZÁLLÍTÁS?
A kiszállítás Magyarország egész területén, munkanapon 8-16 óra között történik. A kiszállítás megkezdéséről e-mail üzenetben tájékoztatunk.
HONNAN TUDHATOK MEG BŐVEBB INFORMÁCIÓKAT A CSOMAGOMRÓL?
Csomagod összekészítése után adjuk át szerződött futárszolgálati partnerünknek, melyről e-mailben küldünk értesítést, valamint megtekintheted a Személyes menü rendelések menüpontban is a fuvarlevélszámot, mellyel nyomon követheted a rendelésed útját partnerünknél.
NEM TALÁLT OTTHON A KÉZBESÍTŐ? INGYENESEN ÚJRA KISZÁLLÍTJUK!
Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, értesítést hagy a csomagról. A küldeményről ezután az értesítésen megjelölt telefonszámon lehet érdeklődni. Sikertelen kézbesítés esetén a futárszolgálat az újra egyeztetett időpontban díjmentesen megkísérli a kiszállítást.
KÉRJÜK, HOGY A CSOMAGOT MÉG FIZETÉS ELŐTT BONTSD KI ÉS TARTALMÁT ELLENŐRIZD LE A FUTÁR JELENLÉTÉBEN!
A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen a futár jelenlétében kerül rögzítésre.
Szerződött futárszolgálati partnereink elérhetőségei:
MPL FUTÁRSZOLGÁLAT:
- Telefonszám: +36 1 333 7777
- Nyomkövetés (A weboldalon a csomagkeresés mezőbe kell beírni a csomagszámot)